CONTACTEER ONS

    ONS ADRES

    ATELIER TRADEWINDS
    Antoon Catriestraat 39 G
    9031 Drongen – België
    T: + 32 9 375 25 05
    F: + 32 9 375 25 04
    E: laure@trade-winds.be

    OPENINGSUREN

    Maandag tot vrijdag: van 10:00 tot 19:00 uur
    Zaterdag: van 10:00 tot 16:00 uur
    Zondag: 12.00 uur tot 16.00 uur

    VOLG ONS

    Verzendbeleid

    De prijs van de verzending hangt af van het product en de bestemming.

    De koper is bij aankoop verantwoordelijk voor de juiste aanlevering van gegevens. Wanneer de verzending verkeerd gaat, als gevolg van een door de koper gemaakte fout, zijn wij niet verantwoordelijk voor (gedeeltelijk) verlies van de bestelling. Als we aanvullende gegevens nodig hebben om de verzending te versturen, zullen we de koper hiervoor benaderen. Dit kan leiden tot een vertraging van de verzending.

    We doen er alles aan doen om de bestelling binnen de verwachte levertermijn af te leveren op het afleveradres.

    Wanneer de koper een product ontvangt dat hij niet besteld heeft, dient hij ons hiervan zo spoedig mogelijk (binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling) per e-mail op de hoogte brengen.

    De koper mag het product ook zonder opgaaf van reden tot 14 dagen na ontvangst terugsturen in originele staat en verpakking, ongeschonden en ongebruikt. U krijgt dan direct uw geld teruggestort. De retourkosten in dit geval worden niet vergoed.

    Als de koper een beschadigd of onvolledig product ontvangt, dient hij zo snel mogelijk contact op te nemen met ons. Dit kan via onderstaand e-mailadres of via telefoon. We zullen dan besluiten hoe de kwestie afgehandeld zal worden.

    Indien de klant het product terugstuurt, zonder eerst contact op te nemen, kan hij de gemaakte kosten niet bij ons terugvorderen.

    Indien de bestelling tijdens het vervoer is kwijtgeraakt of als de koper beweert de bestelling niet te hebben ontvangen (ook al blijkt dit uit de tracking informatie), zal er een onderzoeksprocedure van start gaan bij de vervoerder. Om de klanttevredenheid hoog te houden, zullen wij zo snel mogelijk een passende oplossing verzorgen voor de klant. Meestal wachten we eerst deze onderzoeksprocedure af en zal er dan een nieuw product opgestuurd worden of wordt het aankoopbedrag teruggestort. Zowel wij als de klant dient zijn volledige medewerking aan de vervoerder te verlenen.

    Indien de bestelling retour komt omdat de levering na meerdere leveringspogingen en telefonisch contact niet is kunnen doorgaan. Nemen wij contact op met de koper. De retour en vervoerskosten zijn ten laste van de koper. De bestelling kan nogmaals opgestuurd worden mits de juiste aanlevering van gegevens.

    Als een zending 14 dagen na de verzenddatum nog steeds niet is afgeleverd op het afleveradres van de koper, is hij verplicht om binnen 5 dagen contact met ons op te nemen met via e-mail (dus uiterlijk 19 dagen na de verzenddatum).

     

    Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

    U zal een in de bevestigingsmail een correcte timing doorkrijgen wanneer u bestelling kan worden opgestuurd.
    Wij streven ernaar steeds voorraad te hebben. Maar gezien het gaat om hand gemaakte producten, met een lange productietijd kunnen wij dit altijd niet garanderen.
    Producten waarvan de het kleur(zeil) kan worden gekozen, moet u rekenen op 10 werkdagen confectie.
    De meeste bestellingen kunnen binnen de 3 weken, ten laatste verstuurd worden. Indien dit langer zou duren kan de bestelling kosteloos worden geannuleerd. De exacte levertermijn wordt ik de bevestigingsmail meegegeven.

    Verzendtijden:
    Benelux  – 1 tot 4 dagen
    Europese Unie – 4 tot 10 dagen
    UK en andere eilanden – 5 tot 14 dagen
    Landen buiten de EU – +14 dagen.

    De bovenstaande verwachte verzendtijd hangt af per land en locatie. Wij versturen de bestelling meestal binnen de2 werkdagen.

    Een bestelling voor een buitenlands, afgelegen gebied duurt ook vaak langer dan een hoofdstad. Deze verwachte levertijd is aangegeven in werkdagen. U de kleinere pakketje (Parcel) volgen met de gestuurde tracking informatie, waarin ook de actuele verzendtijd van de vervoerder wordt aangegeven. De grotere pakken en paletten worden met vrachtwagen (Freight) vestuur is is het niet altijd mogelijk live tracking info te verkrijgen.