Veelgestelde vragen

Hoe koop ik iets?

Je kunt bestellen op onze webshop of contact met ons opnemen via e-mail of het contactformulier op de website. Alle producten kunnen worden verzonden. Jouw bestelling kan ook in ons atelier worden opgehaald op afspraak.

B2B

Voor zakelijke klanten, zoals hoteleigenaars en vergelijkbare professionals, bieden wij op maat gemaakte prijzen aan. Stuur een prijsaanvraag/offerte om toegang te krijgen tot je exclusieve voordelen.
Heb je een offerte aangevraagd, maar kun je deze niet meer vinden? Normaal gesproken zou je een kopie per e-mail hebben ontvangen. Je kunt ook een overzicht van je prijsaanvragen raadplegen via deze link.

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

Betaling kan worden gedaan in de webshop via creditcard, Bancontact, SOFORT, Giropay en iDEAL.

Wat zijn de verzendkosten?

Voeg de gewenste producten toe aan het winkelwagentje om de verzendkosten van je bestelling te berekenen.

Voor grotere en zwaardere artikelen verschijnt de knop "Vraag een offerte aan" in het winkelwagentje. Klik op "Vraag een offerte aan" en voer je bestemming in om een transportprijs te ontvangen.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling arriveert?

Na registratie van je bestelling moeten we het product maken (met de hand gemaakt in ons atelier) of de goederen kunnen uit het magazijn worden gehaald. Voor de personalisatie van producten is de productietijd ongeveer 2 weken.

De verzendtijd voor internationale leveringen kan variëren. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. De track & trace-code van de zending (indien beschikbaar) wordt direct na verzending van je bestelling naar je gestuurd.

Hoe kan ik artikelen retourneren en een terugbetaling ontvangen?

Retourneer je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst. De voorwaarde is dat het product niet beschadigd is en de originele verpakking nog intact is.

Download hier het annuleringsformulier. Vul het in en stuur het per e-mail naar laure@trade-winds.be met de vermelding dat je een retour wilt maken.

Zet het artikel dat je wilt retourneren terug in de originele verpakking, zorg ervoor dat het goed verpakt is en stuur het naar:

Tradewinds

Antoon Catriestraat 39

GB-9031 Drongen

België

In geval van een defect zijn de retourkosten voor ons. Als je de bestelling om een andere reden wilt retourneren, zijn de kosten voor de klant.

Kan ik advies krijgen over de keuze van producten?

Absoluut! We helpen je graag met alle vragen die je hebt. Bel ons op +32 (0)499 23 72 62 of stuur een e-mail naar laure@trade-winds.be en we adviseren je graag!

Hoe worden de producten van Tradewinds geproduceerd?

Onze producten worden handgemaakt in ons atelier in België. Ze ondergaan daarom grondige kwaliteitscontroles op alle kritieke momenten van de productie. Met tientallen jaren ervaring in de outdoorindustrie kunnen we je verzekeren dat je een product ontvangt waar je jarenlang plezier van zult hebben!

Om de kwaliteit van onze producten te behouden, voorzien we ruime informatie over het product en de materialen en geven we advies over hoe je het beste voor je product kunt zorgen, zodat je Tradewinds-product jarenlang mee gaat.