Please select a page for the Contact Slideout in Theme Options > Header Options

F.A.Q.

Hoe kan ik iets kopen?

U kunt bestellen in onze webshop of contact met ons opnemen via e-mail of via het contactformulier op de website.
Alle producten kunnen verzonden worden. De goederen kunnen ook op afspraak afgehaald worden in ons atelier.
B2B: Bestellingen voor zakelijke doeleinden zijn mogelijk. U kunt zich aanmelden als professioneel koper. Wij zullen u contacteren met de details en samenwerkingsmogelijkheden.

Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?

Betalen kan hier in de webshop met creditcard, banconact, SOFORT, Giropay en Ideal.

Hoeveel kost de verzending?

Voeg de gewenste producten toe aan het winkelwagentje om de verzendkosten van uw bestelling te berekenen.

Voor grotere en zwaardere stukken verschijnt de knop “Offerte aanvragen” in het winkelwagentje. Klik op “Offerte aanvragen” en voer uw bestemming in om een schatting van de verzendkosten te krijgen.

Hoe lang duurt het voordat mijn artikelen aankomen?

Na de registratie van uw bestelling, moeten wij de bestelling wel produceren (handgemaakt in ons atelier) of kunnen de goederen uit de voorraad geplukt worden. Voor het personaliseren van producten bedraagt de productietijd +-2 weken.

De verzendtijd van internationale leveringen kan variëren. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Track en trace code van de zending (indien beschikbaar) wordt direct na verzending van uw bestelling verzonden.

Hoe retourneer ik artikelen en krijg ik mijn geld terug?

Retourneer uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst. Voorwaarde is dat het product niet beschadigd is en de originele verpakking nog intact is. Download hier het annuleringsformulier. Vul het in en stuur het in een e-mail naar laure@trade-winds.be dat je een retourzending wilt doen. Doe het artikel dat je wilt retourneren terug in de originele verpakking, zorg dat het voldoende verpakt is en stuur het op naar:

Tradewinds
Antoon Catriestraat 39G
B-9031 Drongen
België

In geval van een defect zijn de kosten voor terugzending voor onze rekening. Indien u uw bestelling om een andere reden wenst terug te sturen, zijn de kosten voor de klant.

Kan ik advies krijgen over de keuze van de producten?

Absoluut! Wij helpen u graag met al uw vragen. Bel ons op +32 (0)499 23 72 62 of stuur een e-mail naar laure@trade-winds.be en wij adviseren u graag!

Hoe worden de Tradewinds producten geproduceerd?

Onze producten worden met de hand vervaardigd in ons atelier in België. En ondergaan daarom tal van strenge kwaliteitscontroles in alle kritische stadia van de productie. Met tientallen jaren ervaring in de outdoorbranche kunnen wij u verzekeren dat u een product krijgt waar u jarenlang plezier van zult hebben!

Om de kwaliteit van onze producten te behouden, geven we u informatie over elk materiaal en advies over hoe u het het best kunt onderhouden, zodat uw Tradewinds-product u jarenlang zal dienen.