CONTACTEER ONS

    ONS ADRES

    ATELIER TRADEWINDS
    Antoon Catriestraat 39 G
    9031 Drongen – België
    T: + 32 9 375 25 05
    F: + 32 9 375 25 04
    E: laure@trade-winds.be

    VOLG ONS

    Refund and Returns Policy

    Overzicht

    Ons terugbetalings- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Om uw retourzending af te ronden, hebben wij een aankoopbewijs of factuur nodig en vragen wij u ons annuleringsformulier in te vullen. Vul het in en stuur het in een e-mail naar laure@trade-winds.be met de mededeling dat u een retourzending wilt doen. Doe het artikel dat je wilt terugsturen in de originele verpakking, en zorg dat het goed verpakt is. In geval van een defect zijn de kosten voor het terugsturen voor onze rekening. Wilt u uw bestelling om een andere reden retourneren, dan zijn de kosten voor de klant. Schade aan goederen door slechte verpakking is de verantwoordelijkheid van de klant. Gebruik altijd een betrouwbare koerier en bewaar het bewijs van verzending.
    Adres voor retourzending:
    ATELIER TRADEWINDS
    Antoon Catriestraat 39G
    B-9031 Drongen
    Belgium
    T: + 32 9 375 25 05

    Terugbetalingen

    Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling. Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een bedrag teruggestort op uw creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.

    Te late of ontbrekende terugbetalingen

    Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
    Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.
    Neem vervolgens contact op met uw bank. Er gaat vaak enige tijd overheen voordat een terugbetaling is geboekt.
    Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via laure@trade-winds.be.

    Ruilen

    Wij vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn.
    Om in aanmerking te komen voor een vervanging, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Om uw ruil te voltooien, hebben wij een aankoopbewijs of een bewijs van aankoop (factuur) nodig en verzoeken wij u ons annuleringsformulier in te vullen. Vul het in en stuur het in een e-mail naar laure@trade-winds.be met de mededeling dat u wilt ruilen. Doe het artikel dat u wilt ruilen terug in de originele verpakking en zorg dat het goed verpakt is. In geval van een defect zijn de kosten voor het terugsturen voor onze rekening. Wilt u uw bestelling om een andere reden ruilen, dan zijn de kosten voor de klant. Schade aan goederen door slechte verpakking is de verantwoordelijkheid van de klant. Gebruik altijd een betrouwbare koerier en bewaar het bewijs van verzending.
    Adres om uitwisseling te sturen:
    ATELIER TRADEWINDS
    Antoon Catriestraat 39G
    B-9031 Drongen
    Belgium
    T: + 32 9 375 25 05

    Retourzendingen

    Om uw product terug te sturen, dient u uw product op te sturen naar: ATELIER TRADEWINDS, Antoon Catriestraat 39 G, 9031 Drongen – België. U betaalt zelf de verzendkosten voor het terugsturen van uw artikel. In geval van een defect zijn de kosten voor het terugzenden van het product voor onze rekening.
    Verzendkosten voor de aankoop worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten in mindering gebracht op uw terugbetaling. Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw omgeruilde product u bereikt variëren.
    Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.

    Heb je hulp nodig?

    Neem contact met ons op via laure@trade-winds.be voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.